Tuesday 27 December 2011

Haziq Shah

Assalamualaikum...

Ini bukan kisah kami berdua lagi..ini kisah kami bertiga..kehadiran orang ketiga dalam rumahtangga.. Namun orang ketiga ini lah yang bakal menceriakan lagi suasana rumahtangga kami.. Itu la dia Muhammad Nor Haziq Shah @ Haziq..


My Hero selepas di lahirkan
Haziq Selamat di lahirkan pada 25 Mei 2010 jam 11.05 malam dengan berat hanya 4.2kg je. Nak kuar ikut pintu tp pintu terkunci pulak..terpaksa lah kuar ikut tingkap..Alhamdulillah semuanya telah pun selamat..Walaupun terpaksa stay di hospital selama hampir sebulan..


Ketika di serang penyakit "kuning"
Sehari selepas di benarkan pulang kerumah, Haziq diminta di bawa semula ke hospital pula..kali ni di syaki kuning la pulak..dua hari gak la haziq di tempatkan di bawah cahaya..sedih gak tegok haziq masa tu..Aku yang ganazz ni pun menitiskan air mata..padahal haziq relax je tido bawah lampu tu..

Secara peribadi, Kelahiran Haziq telah memberikan rezeki dalam hidup aku..3 berita  gembira aku terima selepas kelahiran Haziq iaitu status pekerjaan, gaji dan penempatan pekerjaan..3 benda yang aku inginkan dan akhirnya aku kecapi selepas Haziq di lahirkan..


Haziq mula bijak berinteraksi
Itu di saat-saat awal kelahiran, kini usia Haziq dah menjangkau 7bulan..Haziq semakin bijak..Dia dah mula belajar nak merangkak.. klau dah pandai berlari nanti, mesti penat nak kejar..nampak gaya, kene sediakan track untuk haziq berlari la…

Begitula serba sedikit kisah Haziq yang telah pon menceriakan serta memberi rezeki dalam hidup kami. Terima Kasih Haziq Shah..Izinkan papa menumpang rezeki Haziq.

No comments:

Post a Comment