Thursday 4 July 2013

Hanya Untukmu


Sepatutnya entry ni di masukkan pada bulan lepas, namun desakan tugas yang begitu sibuk maka bulan lepas tiada sebarang cerita yang dapat di masukkan.. Takpe la itu tidak peting yang penting hari ini aku ada sedikit masa untuk menaip apa yang tidak sempat di taip pada bulan lepas.

Aku ni xde la romatik sangat dan rasanya tak kot tp kadang-kadang terasa gak nak romantik-romantik namun seperti yang ku katakan tadi masa terlalu sibuk dengan kerja so takde masa la nak romantik-romantik ni.. Walaupun masa kerja yang agak padat, namun masih terselit peluang dan ruang untuk aku membawa anak dan isteri jalan-jalan..Alhamdulillah amat besar nikmat ini.

Kitorang di berjalan KL je, tu pun sebab ada urusan di KL. alang-alang berjalan la sekali.. setelah selesai urusan, kitorang pon check in hotel..hotel buget je pun. Dalam kepala masih terfikir nak bawak wife g tempat yang agak romantik sikit la. fikir punya fikir, idea pon sampai..memang terbaik la tempat ni..jauh dari hiruk pikuk kota..suasana ala2 waterfall gitu.

So sayang lokasi kita hari ini adalah Restoran Cerana Cheras.. Hanya untuk isteri & anak yang sentiasa di hati..

Tengok signboard je dah menyelerakan..belum makan lagi ni.

Haa tengok tu siap ada pengibur lagi.

Kita minum dulu..Ringan-ringan la dulu

Sotong Goreng Tepong Untuk Haziq

Kailan ikan masin untuk mama

Haaa yang ni papa punye..Siakap 3 Rasa.

Ishh mama ni..busy betul la.. Haziq dah lapar ni

Sabar ye Haziq, papa & mama nak bgambar dulu

Tiada apa yang lebih mengembirakan selain dari melihat anak membesar di depan mata dan isteri sentiasa disisi. Segalanya hanya untukmu. Love you so much.


Sebelum pulang kita bergambar dulu
Opss sebelum melangkah keluar, amik lagi sekeping gambar di salah satu sudut sebagai kenang-kenangan di masa hadapan. Semoga berjumpa lagi. :)


No comments:

Post a Comment